EEN FRISSE BLIK OP

VERZEKERINGEN

Een verzekering geeft rust. Want als er iets gebeurt, heb je een vangnet. Maar wat moet je wel en wat wil je niet verzekeren? Dat is in ons vak de belangrijkste vraag. Eén en ander is afhankelijk van je gezinssamenstelling, of je in het bezit bent van een huis, dier of boot of dat je ondernemer bent met of zonder personeel. Niets zo persoonlijk als jouw verzekeringen.

ALTIJD ADVIES & HULP IN 3 STAPPEN

01

ORIËNTEREND GESPREK

Wil je even sparren of heb je een concreet financieel vraagstuk? Het liefst helpen we je graag meteen verder. Als dit niet direct kan, brengen we alles in kaart en geven we je aan wat we voor je kunnen betekenen. De kosten voor dit eerste gesprek nemen wij voor onze rekening.

02

EEN GERICHT AANBOD

In antwoord op jouw vraag, zetten wij ons beste beentje voor. Vanwege onze kennis en kunde, ruime netwerk aan partners en grote gevoel voor rechtvaardigheid komen we tot de beste oplossing voor jouw situatie of bedrijf. We streven hierin altijd naar de beste prijs-kwaliteit verhouding.

03

AKKOORD EN SAMENWERKING

Na akkoord op ons voorstel, gaan we voor je aan de slag. Daarnaast maken we afspraken voor een prettige en langdurige samenwerking. We helpen je bij het afsluiten van het financieel product en blijven graag betrokken. Samen kijken we naar een oplossing die past bij jouw persoonlijke en financiële situatie

NVO BLOG

BLIJF FRIS.

We houden je graag op de hoogte van gerichte nieuwsitems, handige tips en frisse feitjes.

Alle nieuwsberichten →

Verzekeringen

Binnenkort naar de sneeuw? Check de dekking van je reisverzekering!

Binnenkort zullen er weer bijna 1 miljoen Nederlanders afreizen naar gebieden met sneeuw voor een wintersport vakantie. Een mooie tijd maar er kan ook iets mis gaan.

Heb jij er wel eens aan gedacht om het noodnummer voor het betreffende land en/of het nummer voor de piste reddingsdienst op te slaan in jouw telefoon (inclusief landennummer)? Dit kan zorgen voor een snelle redding wanneer er iets op de piste is gebeurd.

Mocht je voor een ongeluk op de piste de bergredding moeten bellen, dan moet je een aantal vragen kunnen beantwoorden. Denk hierbij aan:

  • Waar ben je? Kijk hiervoor op de pistekaart en op de borden langs de piste en geef het zo precies mogelijk aan.
  • Wat is er gebeurd?
  • Hoeveel mensen zijn er bij betrokken?
  • Om wat voor verwondingen gaat het?
  • Wat kunt u alvast vooraf regelen?

Wij adviseren je om voor vertrek jouw reisverzekering na te kijken of te bellen met jouw adviseur om de dekkingen door te nemen. Denk hierbij aan de volgende aanvullende dekkingen:

  • Wintersport dekking
  • Medische kosten dekking
  • Extra sportuitrusting (voor een hogere dekking van uw sportuitrusting)
  • Ongevallendekking voor bijzondere sporten
  • SOS autohulp

Mocht er toch iets gebeuren waarvoor je medische hulp nodig hebt of onverhoopt terug moet naar huis bel dan eerst naar de alarmcentrale van jouw reisverzekering. Zij schakelen indien nodig ook met de alarmcentrale van jouw zorgverzekeraar.

Wanneer je de reis moet afbreken of door een ongeval niet meer kunt skiën, kan je in de meeste gevallen jouw skipas inleveren bij een bergstation waar je dan jouw geld terug krijgt voor de niet-gebruikte dagen.

Winterbanden
Het is verstandig en in sommige landen zelfs verplicht om in de winter gebruik te maken van winterbanden. Vanaf oktober 2024 gelden er nieuwe verkeersregels in Duitsland. Dit geldt ook voor winterbanden. Er mag dan niet meer met banden met uitsluitend het zogeheten M+S symbool gereden worden. Vanaf dan is het Alpine-symbool op de banden verplicht in Duitsland. Sinds 2018 wordt alleen het Alpine-symbool (een berg met een sneeuwvlok) gebruikt om winter- en vierseizoen banden te labelen. Als de band zowel de M+S-markering als het zogeheten Alpine-symbool met een bergtop heeft, kan deze worden gebruikt. Iedereen die winterbanden heeft met alleen de M+S-markering moeten op tijd een nieuwe set banden aanschaffen.

Wij wensen iedereen heel veel plezier tijdens de wintersportvakantie en hopelijk zonder problemen weer terug!

Lees meer

Algemeen

Let op! Onze aangepaste openingstijden tijdens de feestdagen

De feestdagen staan weer voor de deur, en dat betekent niet alleen gezelligheid, lekkernijen en feestelijke versieringen, maar ook dat onze openingstijden iets anders zijn dan normaal. We willen je daarom graag informeren over de dagen en tijden waarop we gesloten zijn of eerder dichtgaan. Zo kun je je afspraken goed plannen en voorkom je verrassingen!

Sinterklaasavond – 5 december

Op 5 december vieren we traditiegetrouw Sinterklaas. Om iedereen de kans te geven om op tijd bij het strooigoed en de surprises te zijn, sluiten we die dag om 15:00 uur. Maak dus tijdig je afspraken als je nog iets bij ons wilt regelen!

Personeelsbijeenkomst – 19 december

19 december hebben wij met al onze collega’s een personeelsbijeenkomst en najaarsborrel. We sluiten daarom ons kantoor vanaf 15:00.

Kerst – 24 t/m 27 december

Kerst is een tijd van samenzijn en daar willen wij en onze collega’s ook volop van genieten. Dit betekent:

  • 24 december (kerstavond): Geopend tot 15:00 uur.
  • 25 en 26 december (eerste en tweede kerstdag): Gesloten.
  • 27 december: Gesloten.

Op maandag 30 december staan we weer fris en feestelijk voor je klaar!

Oud & Nieuw – 31 december en 1 januari

Ook de jaarwisseling vraagt om een moment van rust en reflectie. Op 31 december (oudjaarsdag) sluiten we om 15:00 uur, zodat iedereen op tijd kan beginnen aan het aftellen. Op 1 januari (nieuwjaarsdag) zijn we gesloten om het nieuwe jaar feestelijk in te luiden.

Vanaf 2 januari staan we weer met volle energie voor je klaar om van 2025 een fantastisch jaar te maken!

Plan je afspraken goed in

Heb je voor de feestdagen nog iets dat geregeld moet worden? Een afspraak, aanvraag of een dringende vraag? Zorg ervoor dat je op tijd contact met ons opneemt, zodat we je kunnen helpen vóór onze aangepaste openingstijden ingaan.

We hopen dat je, net als wij, uitkijkt naar een warme en gezellige feestdagenperiode. Dank voor je begrip, en alvast fijne feestdagen gewenst!

Tot slot: Heb je vragen over de openingstijden of wil je iets bespreken? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Lees meer

VRIJBLIJVEND ADVIES

ONZE ADVISEURS HELPEN JE GRAAG VERDER

Vul hieronder vrijblijvend jouw gegevens in en wij proberen je zo snel mogelijk van een passend antwoord te voorzien.

"*" geeft vereiste velden aan

Sectie-einde

Gewenste verzekeringen*

Sectie-einde

Sectie-einde

Sectie-einde

Aanvullende vragen inboedelverzekering:

Ben je woningeigenaar
MM slash DD slash JJJJ

Sectie-einde

Aanvullende vragen autoverzekering:

Sectie-einde

Aanvullende vraag reisverzekering:

CONTACTGEGEVENS

Sinds 2021 heeft NVO twee vestigingen! Dubbel zoveel ruimte om met een frisse blik naar jouw zaken te kijken. Via info@nvogroep.nl ben je altijd aan het juiste adres. Toch liever specifiek met 1 locatie contact? Dan vind je hieronder de juiste informatie.

‘S-GRAVENDEEL

Zuid Voorstraat 48

3295BW ‘s-Gravendeel

+31(0)10 458 1616

HAASTRECHT

Kleine Haven 1

2851BP Haastrecht

+31 (0)182 502 755

VERZEKERINGEN

Schade: +31 (0)10 268 8108

Zakelijk: +31 (0)10 451 9490

Particulier: +31 (0)10 458 1711

FINANCIEEL

Financieel: +31 (0)10 458 2091

HYPOTHEKEN

Hypotheken: +31 (0)78 203 41 20

BANKIEREN

Bankieren ’s-Gravendeel: +31 (0)78 6737 650

Bankieren Haastrecht: +31 (0)182 502 755